Monday 1 December 2014

ADMIN KAMPUS TROLL KANTOI BUSUK

Haa.. kali ni gua nak dedahkan siapakah admin page kampus troll yang seperti biasa, menjelang PRK UM, page ini akan bangun dari kubur, usap-usap tanah dari badan dan kembali hidup.

Sebenarnya gua dah lama simpan bukti, tapi malas nak dedahkan sebab mamat ni tak hensem, busuk pulak tu. Tapi disebabkan kebangangan page ni yang semakin mengarut, maka jatuh hukum wajib untuk gua bertukar menjadi Power Ranger Pink (versi Muqit) demi keamanan dunia. 
*Sorry gua terpoyo macam MUQIT

Kahkahkahkah!

Meh sini gua tunjuk bukti dulu 


Ini printcreen yang telah di-post oleh admin Kampus Troll. Nampak sangat si admin baru lepas likes status ni dan terus printscreen pastu letak di page Kampus Troll.



Tanpa membuang masa, gua terus pergi profile IBNU AHMAD III untuk melihat siapakah yang like status tersebut. Nasib baik status tersebut masih lagi 11 likes, kiranya orang yang terlatest like status tersebut adalah admin page Kampus Troll.

Mari kita tengok siapa yang like.. 




Setelah disiasat, rupa-rupanya orang yang terlatest likes adalah... Saudara Ahmad Aqiel!!!

Dan selepas itu, tak sampai 15 minit printscreen tersebut telah dipadam dari page Kampus Troll. Mungkin dia bimbang kantoi, tapi dia taktau gua lagi cepat buat kerja daripada lu

KAHKAHKAHKAH!

Siapa Ahmad Aqiel ni????

Sebelum tu gua nak korang baca ni dulu...


Printscreen dari page Kampus Troll

ETIKA TROLL PAGE KAMPUS TROLL

1. Untuk membuka mata student terhadap isu-isu kampus
2. Berdiri di atas pandangan NEUTRAL dengan menolak ideologi PARTISAN jauh-jauh


TAPI betul ke?????

BETUL keeeeee ni?

 Habis tu Ahmad Aqiel ni sapeeeeee pulak?

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ahmad Aqiel atau lebih dikenali sebagai Bro Aqiel - 0134901400



Inilah ahmad Aqiel yang menendang jauh-jauh ideologi PARTISAN

KAHKAHKAHKAH!

NEUTRAL MY ASS!!!!

Oh ya, admin Kampus Troll ni ramai sebenarnya. Dan admin-admin kampus troll ni sebenarnya diberi gaji di bawah Unit Risikan Pro Macaisiswa. 

Macam mana gua boleh tahu? Sebab diorang ni bangang buat kerja tapi tak tahu gua dah lama buat kerja sama-sama dengan diorang.

KAHKAHKAHKAH

Nah, gua bagi lagi gambar admin kampus troll. Cam muka diorang ni baik-baik

Muslim Zainuddin (buat malu orang Muslim je) 



Cukup dulu setakat ini, ada lagi admin2 kampus troll tapi tak seronoklah kalau terus reveal semua.     


Last but not least, tujuan gua dedahkan admin-admin kampus troll tak lain tak bukan adalah untuk korang faham motif page ini diwujudkan semata-mata untuk kepentingan sebelah pihak 


Tapi sampai bila korang nak kena BODOH??????


KAHKAHKAHKAH!!!



No comments:

Post a Comment